T.C.
REŞADİYE BELEDİYESİ
İDARE FAALİYET RAPORU
ÜST YÖNETİCİ SUNUŞU:
31 Mart 2019 yerel seçimlerinin ardından Reşadiye Belediye Başkanı olarak REŞADİYE’mize layıkıyla hizmet etmek için çalışmalarımıza başladık, İlçemiz halkının refahını en üst düzeyde tutmayı kendimize görev edinerek Reşadiye’miz için özverili çalışmayı hedefledik.
Amacımız, Reşadiye’mizi geldiği noktadan çok daha ileriye taşımak ve vatandaşlarımızın daha modern ve örnek gösterilecek bir ilçede, çağdaş yaşamın gerektirdiği gibi yaşamasını sağlamaktır. Daha çağdaş bir REŞADİYE için modern projeler üreterek, çalışmalarımıza devam edeceğiz.
İlçemiz genelinde etkinlik, verimlilik ve saydamlık esas alınarak şehrimizin doğal, tarihi ve kültürel değerleri gözönünde bulundurulmak kaydıyla geleceğe dönük, yaşam kalitesinin artırılması amaçlanarak imar planları yapılıp şehrin doğuya ve batıya açılması, D-100 Uluslararası Karayolundan güney kesimine doğru Ata Küçük Sanayi Bölgesi de içinde olmak üzere ilçe mücavir alanına alınarak, 3194 sayılı İmar Kanununun 18. Maddesi gereği yeni parseller oluşturulup vatandaşımızın her türlü ihtiyaçlarını karşılayacak nitelikte bahçe düzenli, depreme dayanıklı akıllı binaların yapılması hedeflenmiştir.
Sağlıklı ve çağdaş medeniyet düzeyine erişmiş nesiller yetiştirmek için eğitime, spora önem vermek, öğrencilerimize maddi manevi her konuda destek olmak, sanatsal ve kültürel faaliyetlerde bulunmak, çağdaş belediyecilik modelini kurmak, Reşadiye’mizin ekonomisini güçlendirmek, sosyal belediyecilik uygulamalarını en üst düzeyde gerçekleştirmek, doğru, uygulanabilir, kalıcı planlar yapmak, doğal ve doğaya saygılı yaşanabilir bir REŞADİYE için çalışmalarımız devam edecektir.
Bu doğrultuda önümüzdeki yıllarda da hedefimiz sizlerin de desteği ile daha iyi proje, etkinlik ve hizmetlerle ilçemizde farklılık yaratıp, büyük başarılara imza atmaktır.
REŞADİYE’mizin iklimine, tabiatına, tarihine ve insan dokusuna uygun bir gelişim modeli dahilinde köklerinden koparak değil, değerlerine sarılarak büyüyen bir ilçe olacağız.
Mali saydamlık ve hesap verme sorumluğumuzla mevzuat çerçevesinde hazırladığımız 2019 yılı İdare Faaliyet Raporunun gerek hazırlanması, gerekse belediyecilik anlayışımızın vatandaşlarımıza ulaştırılması sürecinde emeği geçen personellerimize, Öneri ve destekleri için meclis üyesi arkadaşlarıma, yaptığımız çalışmalar esnasında Reşadiye halkının sabrına ve desteklerine teşekkür ediyorum.
Saygılarımla.
Hizmet etmenin onuru gönül birliği ve yaşadığı şehrin sevdasıyla…
Mustafa YILMAZ
Belediye Başkanı
BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA YILMAZ
AK PARTİ GRUBU
YAKUP KARACA GÜLTEKİN YİĞİT OSMAN BOZKAYA TURGUT ŞAHİN
MHP GRUBU
HAKAN ÜNAL EROL ŞİMŞEK YUSUF ARSLAN ALİ AKKOYUN
CHP GRUBU
ARİF AHMET ÇAKMAK
ÜST YÖNETİCİ SUNUŞU
İÇİNDEKİLER
I- GENEL BİLGİLER
A-Misyon-Vizyon
B- Yetki, Görev ve Sorumluluklar
C- İdareye İlişkin Bilgiler
1- Fiziksel Yapı
2- Örgüt Yapısı
3- Bilgi ve Teknolojik Kaynaklar
4- İnsan Kaynakları
5- Sunulan Hizmetler
6- Yönetim ve İç Kontrol Sistemi
7-Diğer Hususlar
II- AMAÇ ve HEDEFLER
A- İdarenin Amaç ve Hedefleri
B- Temel Politikalar ve Öncelikler
III- FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER
A- Mali Bilgiler
1- Bütçe Uygulama Sonuçları
2- Temel Mali Tablolara İlişkin Açıklamalar
3- Mali Denetim Sonuçları
B- Performans Bilgileri
1- Faaliyet ve Proje Bilgileri
2- Performans Sonuçları Tablosu
3- Performans Sonuçlarının Değerlendirilmesi
4- Performans Bilgi Sisteminin Değerlendirilmesi
IV- KURUMSAL KABİLİYET ve KAPASİTENİN DEĞERLENDİRİLMESİ
A- Üstünlükler
B- Zayıflıklar
EKLER:
1-GENEL BİLGİLER:
A-Misyon ve Vizyon
Misyon: Yerel kalkınmayı sağlayarak, ilçemizde yaşayan herkesin ihtiyaçlarını çağdaş bir belediye olarak karşılamak.
Vizyon: REŞADİYE’mizin iklimine tabiatına tarihine ve insan dokusuna uygun bir gelişim modeli dahilinde köklerinden koparak değil değerlerine sarılarak büyüyen bir ilçe olmak
B-Yetki- Görev ve Sorumluluklar
Reşadiye Belediyesi 5393 sayılı Belediye Kanununa tabi olarak görev yapmaktadır.
Belediyemizin görev ve Sorumlukları 5393 Sayılı Belediye Kanununun 14. Maddesi ile Yetki ve İmtiyazları ise 15. Maddesinde düzenlenmiştir.
Belediyenin Görev ve Sorumlulukları
Madde 14- Belediye, mahallî müşterek nitelikte olmak şartıyla;
Gerektiğinde, öğrencilere, amatör spor kulüplerine malzeme verir ve gerekli desteği sağlar, her türlü amatör spor karşılaşmaları düzenler, yurt içi ve yurt dışı müsabakalarda üstün başarı gösteren veya derece alan sporculara belediye meclisi kararıyla ödül verebilir. Gıda bankacılığı yapabilir.
Belediye, kanunlarla başka bir kamu kurum ve kuruluşuna verilmeyen mahallî müşterek nitelikteki diğer görev ve hizmetleri de yapar veya yaptırır.
Hizmetlerin yerine getirilmesinde öncelik sırası, belediyenin malî durumu ve hizmetin ivediliği dikkate alınarak belirlenir.
Belediye hizmetleri, vatandaşlara en yakın yerlerde ve en uygun yöntemlerle sunulur. Hizmet sunumunda özürlü, yaşlı, düşkün ve dar gelirlilerin durumuna uygun yöntemler uygulanır.
Belediyenin görev, sorumluluk ve yetki alanı belediye sınırlarını kapsar. Belediye meclisinin kararı ile mücavir alanlara da belediye hizmetleri götürülebilir.
4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanunu hükümleri saklıdır.
Belediyenin Yetkileri ve İmtiyazları ise;
Madde 15 – Belediyenin Yetkileri ve İmtiyazları şunlardır:
(l) bendinde belirtilen gayri sıhhî müesseselerden birinci sınıf olanların ruhsatlandırılması ve denetlenmesi, Büyükşehir ve İl merkez Belediyeleri dışındaki yerlerde il özel idaresi tarafından yapılır. Belediye, (e), (f) ve (g) bentlerinde belirtilen hizmetleri Danıştay’ın görüşü ve İçişleri Bakanlığının kararıyla süresi kırkdokuz yılı geçmemek üzere imtiyaz yoluyla devredebilir; toplu taşıma hizmetlerini imtiyaz veya tekel oluşturmayacak şekilde ruhsat vermek suretiyle yerine getirebileceği gibi toplu taşıma hatlarını kiraya verme veya 67. maddedeki esaslara göre hizmet satın alma yoluyla yerine getirebilir.
İl sınırları içinde Büyükşehir Belediyeleri, belediye ve mücavir alan sınırları içinde il belediyeleri ile nüfusu 10 000’i geçen belediyeler, meclis kararıyla; turizm, sağlık, sanayi ve ticaret yatırımlarının ve eğitim kurumlarının su, termal su, kanalizasyon, doğal gaz, yol ve aydınlatma gibi alt yapı çalışmalarını faiz almaksızın on yıla kadar geri ödemeli veya ücretsiz olarak yapabilir veya yaptırabilir, bunun karşılığında yapılan tesislere ortak olabilir; sağlık, eğitim, sosyal hizmet ve turizmi geliştirecek projelere İçişleri Bakanlığının onayı ile ücretsiz veya düşük bir bedelle amacı dışında kullanılmamak kaydıyla arsa tahsis edebilir.
Belediye, belde sakinlerinin belediye hizmetleriyle ilgili görüş ve düşüncelerini tespit etmek amacıyla kamuoyu yoklaması ve araştırması yapabilir.
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile 5393 sayılı Belediye Kanunu, belediyeler için stratejik plan ve performans programı yapılmasını ve faaliyet raporlarının hazırlanmasını zorunlu kılmaktadır. Söz konusu yasaların ilgili maddeleri aşağıda sıralanmaktadır. Stratejik Plân ve Performans Programı ile ilgili kanun maddeleri
Meclisin Görev ve Yetkileri
MADDE 18- Belediye meclisinin görev ve yetkileri şunlardır:
etmek.
Encümenin Görev ve Yetkileri
Madde 34- Belediye encümeninin görev ve yetkileri şunlardır:
Belediye Başkanının Görev ve Yetkileri
Madde 38- Belediye Başkanının Görev Ve Yetkileri Şunlardır:
Madde 41- Belediye başkanı, mahallî idareler genel seçimlerinden itibaren altı ay içinde; kalkınma plânı ve programı ile varsa bölge plânına uygun olarak stratejik plân ve ilgili olduğu yıl başından önce de yıllık performans programı hazırlayıp belediye meclisine sunar.
Stratejik plân, varsa üniversiteler ve meslek odaları ile konuyla ilgili sivil toplum örgütlerinin görüşleri alınarak hazırlanır ve belediye meclisi tarafından kabul edildikten sonra yürürlüğe girer.
Nüfusu 50.000’in altında olan belediyelerde stratejik plân yapılması zorunlu değildir.
Stratejik plân ve performans programı bütçenin hazırlanmasına esas teşkil eder ve belediye meclisinde bütçeden önce görüşülerek kabul edilir.
C-İdareye İlişkin Bilgiler
1-Fiziksel Yapı
43 adet arsa | 88.180,14 m2 dir |
Oto Terminali (içersinde belediyemize ait 11 adet yazıhane bulunmaktadır) |
5347.71 m2 arsa üzerinde 370 m2 bina mevcuttur. |
Belediyemizin halen hizmet verdiği, Hizmet Binası
|
1177m2arsa üzerinde (İnşaat alanı 340m2) |
Belediyemize ait İtfaiyenin hizmet verdiği bina |
4008.63 m2 (İnşaat alanı 365 m2)
|
2 adet Mezarlık |
25.365.66m2 arsa
70m2 bina |
İçersinde 3 yıldızlı Termal Otel, 16 adet villa tipi apart ev, 19 odalı otel, 15 Adet Lüx Apart Evler bulunan Kablıca Tesisleri, | 29417,10 m2 arsa üzerinde toplam 8680 m2 inşaat mevcuttur |
İlçemizin muhtelif yerlerinde bulunan 5 adet Park ve Meydan |
23.469.44 m2 arsası 150 m2 bina vardır |
3 adet Su deposu |
1198.26m2 arsa (İnşaat alanı465m2) |
1 adet çeşme |
27.71 m2 arsa (İnşaat alanı15 m2) |
15 adet İşyeri :1250 m2
4 adet depo : 500 m2 |
1233 m2 arsa (İnşaat alanı 1050 m2 |
BİLGİSAYAR,YAZICILAR ve FOTOKOPİLER |
38 Bilgisayar
6 Dizüstü bilgisayar 2 çok fonk yazıcı 23 Yazıcı 4 Renkli Yazıcı 3 Fotokopi 1 Tablet Bilgisayar 1 Evrak İmha Mak. 10 Kayıt Cihazı 4 Server |
TELEFON | 29 telefon |
FAKS MAKİNESİ | 2 |
JENERATÖR | 3 |
KAMERA | 56 Kamera
1 meydan kamerası 1 adet el kamerası |
FOTOĞRAF MAKİNASI | 3 adet |
ARAÇLAR |
1 adet kepçe,
1 adet traktör, 3 adet pikap, 1 adet binek otosu, 4 ad. çöp kamyonu, 3 adet itfaiye, 1 adet et taşıma 1 ad.cenaze taş. ar. 1 ad. Cenaze yıkama aracı 2 adet kamyon 1 adet yol süpürme 1 adet fil (yaprak toplama) 1 adet otobüs 1 adet vidanjör 1 adet köpük püskürtme mak. 1 adet zabıta arabası 1 adet kamyonet 1 adet Çöp Transfer Semi Treyleri |
2-Örğüt Yapısı
Reşadiye Belediyesinin örgüt yapısı; Belediye Başkanına bağlı olmak üzere toplam 11 adet birim bulunmaktadır.
REŞADİYE BELEDİYESİ
TEŞKİLAT YAPISI
3- Bilgi ve Teknoloji Kaynakları
Reşadiye Belediyesinin kurumsal bilgisayar hizmetleri Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir.
Belediye hizmet birimleri tarafından kullanılmakta ve kullanılacak olan yazılım ve donanımlar kurum otomasyonu çerçevesinde koordine edilmekte, hizmetlerinin değişen şartlara uygun şekilde verilebilmesi için gerekli eklentiler ve düzenlemeler yapılarak otomasyonunun her an çalışır olması sağlanmaktadır.
Belediyemiz; Bilgi İşlem Müdürlüğü
BİLGİ VE TEKNOLOJİ KAYNAKLARI | ||
Sıra No | Cinsi | Sayısı |
1 | Bilgisayar | 38 |
2 | Dizüstü bilgisayar | 6 |
3 | çok fonk yazıcı | 2 |
4 | Yazıcı | 23 |
5 | Renkli Yazıcı | 4 |
6 | Fotokopi | 3 |
7 | Tablet Bilgisayar | 1 |
8 | Evrak İmha Mak. | 1 |
9 | Kayıt Cihazı | 10 |
10 | Server | 4 |
11 | Tarayıcı | 1 |
12 | Yedekleme Ünitesi | 1 |
13 | Swictch | 1 |
14 | Güvenlik Duvarı | 1 |
15 | Santral | 1 |
Belediyemizin resmi internet adresi https://www.resadiye.bel.tr/
4-İnsan Kaynakları
PERSONEL MEMUR ( DOLU-BOŞ) DURUMUNA GÖRE
SINIFI | DOLU | BOŞ | TOPLAM |
G.İ.H. | 17 | 51 | 68 |
T.H. | 12 | 4 | 16 |
S.H. | 2 | 3 | 5 |
Y.H. | 1 | 2 | 3 |
A.H. | 1 | — | 1 |
TOPLAM | 33 | 60 | 93 |
SÖZLEŞMELİ PERSONEL (KISMİ ZAMANLI)
STATÜSÜ | SINIFI | ÜNVANI | KAD.DER | SAYISI/DURUMU
KAD.KARŞILIĞI ( DOLU) |
TOPLAM |
5393 SY.KANUNUN 49.MD. 1 YILLIK kısmi zamanlı |
A.H. |
AVUKAT |
4 |
1 |
1 |
TAM ZAMANLI |
|||||
5393 SY. KANUNUN 49.MD.TAM ZAMANLI |
TH |
Mühendis Teknikeri Mimar Ekonomist Veteriner |
1 2 1 1 1 |
||
TOPLAM |
6 |
KADROLU İŞÇİ
İŞYERİ ADI | KADROLU İŞÇİ | GEÇİCİ İŞÇİ SAYISI | ESKİ HÜKÜM İŞÇİ | ÖZÜRLÜ İŞÇİ SAYISI | TOPLAM | |
DOLU | BOŞ | |||||
REŞADİYE BELEDİYE BAŞKANLIĞI |
45 |
2 |
ŞİRKET PERSONELİ
İŞYERİ ADI | İŞÇİ SAYISI |
REŞADİYE NELEDİYESİ PERSONEL LİMİTED ŞİRKETİ |
25 |
BELEDİYE MEMUR PERSONEL EĞİTİM DURUMU
(Memur ve Sözleşmeli Personeli) |
|||
ÖĞRENİM DURUMU | ERKEK | KADIN | TOPLAM |
İLKOKUL | |||
ORTAOKUL | |||
LİSE | 8 | 8 | |
YÜKSEKOKUL | 10 | 1 | 11 |
FAKULTE | 11 | 3 | 14 |
YÜKSEKLİSANS |
İŞÇİ EĞİTİM DURUMU | |||||
ÖĞRENİM DURUMU | DAİMİ İŞÇİ
ERKEK KADIN |
GEÇİCİ İŞÇİ
ERKEK KADIN |
TOPLAM |
||
OKURYAZAR | 1 | 1 | |||
İLKOKUL | 12 | 1 | 13 | ||
ORTAOKUL | 8 | 8 | |||
LİSE | 17 | 1 | 18 | ||
YÜKSEKOKUL | 4 | 4 | |||
FAKULTE | 1 | 1 |
BELEDİYE PERSONEL LTD ŞİRKETİ ÇALIŞANLARI EĞİTİM DURUMU | |||
ÖĞRENİM DURUMU | ERKEK | KADIN | TOPLAM |
İLKOKUL | 2 | 1 | 3 |
ORTAOKUL | 3 | 1 | 4 |
LİSE | 10 | 10 | |
YÜKSEKOKUL | 3 | 1 | 4 |
FAKULTE | 4 | 4 | |
YÜKSEKLİSANS |
SENDİKA BİLGİLERİ
(Memur –Sözleşmeli Personel) (Daimi İşçi) Belediye Personel Ltd Şti |
|||
SENDİKA ADI
|
ERKEK |
KADIN |
TOPLAM |
TÜRK YEREL-SEN(Memur) | 13 | 13 | |
BEM BİR-SEN(Memur) | 13 | 3 | 16 |
SENDİKA ÜYESİ OLMAYAN | 1 | 2 | 3 |
BELEDİYE İŞ SENDİKASI | 64 | 6 | 70 |
SENDİKA ÜYESİ OLMAYAN | |||
5-Sunulan Hizmetler
Belediyelerin 5393 sayılı Belediye Kanunu başta olmak üzere, çeşitli kanun ve yönetmeliklerle verilen pek çok görevleri bulunmaktadır. Reşadiye Belediyesi birim müdürlükleri, kanun ve yönetmeliklerde belediyemize verilmiş olan faaliyet ve görevler doğrultusunda hizmetlere ilişkin bilgiler aşağıdadır.
Yazi İşleri Müdürlüğü
Mali Hizmetler Müdürlüğü;
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü;
Fen İşleri Müdürlüğü;
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü;
Tesisler Müdürlüğü;
Zabıta Amirliği;
İtfaiye Amirliği;
Veterinerlik;
Bilgi İşlem Müdürlüğü;
Temizlik Müdürlüğü;
6-Yönetim ve İç Kontrol Sistemi
Belediyemizin Yönetim ve İç Kontrol Sistemi “31.12.2005 Tarihli Resmi Gazetede yayımlanan “İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usül ve Esaslar” Hakkındaki Yönetmelik uyarınca yürütülmektedir.
1- Genel Yönetim ve İç Kontrolü Belediye Başkanı sağlar. Bu kapsamda, 5393 Sayılı Belediye Kanununun 38. maddesi gereği Belediye Başkanımız;
5393 Sayılı Belediye Kanununa Göre Belediyelerin Denetimi
Hizmetlerin süreç ve sonuçlarını mevzuata, önceden belirlenmiş amaç ve hedeflere, performans ölçütlerine ve kalite standartlarına göre tarafsız olarak analiz etmek, karşılaştırmak ve ölçmek; kanıtlara dayalı olarak değerlendirmek, elde edilen sonuçları rapor haline getirerek ilgililere duyurmaktır. (Mad.54) Belediyelerde iç ve dış denetim yapılır. Denetim, iş ve işlemlerin hukuka uygunluk, mali ve performans denetimini kapsar. İç ve dış denetim, 5018 sayılı kanuna göre yapılır. (Mad.55)
Ayrıca, Belediyemizin mali konular dışında kalan diğer idari işlemleri hukuka uygunluk ve idarenin bütünlüğü açısından İçişleri Bakanlığı tarafından da denetlenir.
Belediye Meclisi Üyelerinden oluşan Denetim Komisyonu da, birimlerin yürüttüğü iş ve işlemleri denetleyerek, Belediye Meclisine bir Rapor halinde sunar. Belediyemiz ile ilgili iç ve dış denetim raporlarında yönetim ve iç kontrol sistemine ilişkin herhangi bir tespit ve değerlendirme yer almamaktadır.
D-Diğer Hususlar
II-AMAÇ VE HEDEFLER
A-İdarenin Amaç ve Hedefleri
1 | Çevre bilincini artırmak |
2 | Çevrenin korunması ve her türlü kirliliği önlemek |
3 | Reşadiye kaplıcalarını daha aktif tanınır hale getirmek |
4 | Belediye kaynaklarının etkin kullanımını sağlamak |
5 | İlçenin gelişimine yönelik çalışmalar yapmak |
6 | Sağlıklı ve yaşanabilir bir kent oluşturulması için kentsel dönüşüm çalışmaları yapmak |
7 | Geleceğe dönük, yaşam kalitesinin artırılması amaçlanarak imar planları yapmak |
8 | İlave su projeleri yapılarak ilçenin su ihtiyacını karşılamak |
9 | Alt yapısı tamamlanan Cadde ve sokakların parke ve kaldırımlarının yapılması |
10 | Ulaşım ve Trafik problemini çözmek |
11 | İlçe otopark sorununu çözmek için katlı otopark yapılması |
12 | Sokak hayvanları için barınak yapmak |
13 | İlçenin belli yerlerine elektronik billboardlar kurmak |
14 | İlçemizde yaşayan aceze, emekli dul, yetim, şehit ve gazi yakınlarına sosyal yardımlarda bulunmak |
15 | İlçenin yatay şehirleşmesi için çalışmalar yapmak |
16 | Belediye kapılarının daima açık olduğu Halkımız ile birlikte yönetimin sağlanması |
17 | Belediye imkanlarının kamu yararı gözetilerek tasarruflu ve şeffaf kullanılmasını sağlamak |
18 | İlçemiz yaylaları, göl ve mesire alanlarını tanıtmak |
19 | Bölgemize uygun Güneş Enerji Sistemi ve Rüzgar Enerji Sistemi projelerini gerçekleştirmek |
20 | Millet Bahçesi yapmak |
21 | İlçemize kapalı Pazar yeri yapmak, |
B-TEMEL POLİTİKA VE ÖNCELİKLER
Halkımız ile sürekli istişare içinde bir yönetim şeklini benimseyerek, istek ve şikâyetlerine en kısa sürede çözüm üreterek, önerilerini dikkate almak halkımızın daha iyi bir yaşam sürmesini sağlamak.
Belediyemiz kaynaklarının kamu yararı gözetilerek kullanıldığı, katılımcı yönetim anlayışını yaratmak,
Reşadiye’mizin sağlıklı ve yaşanabilir bir ilçe olması amacı ile ilçemizin sosyo-ekonomik ve kültürel değerleri göz önünde bulundurularak yenileme, iyileştirme ve güçlendirme vatandaşlarımızın yararına olacak tüm faaliyetlere destek olmak.
C-Diğer Hususlar
III-FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER:
A-MALİ BİLGİLER.
1-BÜTÇE UYGULAMA SONUÇLARI:
Bütçe Faaliyet Sonuçları
2-TEMEL MALİ TABLOLARA İLİŞKİN AÇIKLAMALAR
Açıklama | Geçen Yılda Devre-den Öde-nek | Bütçe İle Verilen Ödenek | Aktarmayla |
Ek/Özel Ödenek |
Net Bütçe ödeneği Toplamı | Bütçe Gideri Toplamı | İptal Edilen Ödenek | ||||||||||||||||
eklenen | düşülen | ||||||||||||||||||||||
ÖZEL KALEM | 1.832.531,01 | 1.057.000,00 | 688.000,00 | —– | 2.201.531,01 | 1.948.159,28 | 253.371,73 | ||||||||||||||||
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ |
186.890,00 |
44.225,00 |
31.225,00 |
—– |
199.890,00 |
181.799,45 |
18.090,55 |
||||||||||||||||
MUHAREBE VE ELEKTRONİK DAİRESİ |
283.127,86 |
4.000,00 |
—– |
—– |
287.127,86 |
232.509,63 |
54.618,23 |
||||||||||||||||
HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ | 69.644,89 | —– | —– | —– | 69.644,89 | 25.819,96 | 43.824,93 | ||||||||||||||||
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ | 282.130,16 | 57.000,00 | —– | —– | 339.130,16 | 285.725,72 | 53.404,44 | ||||||||||||||||
MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ | 1.543.822,22 | 532.000,00 | 1.144.000,00 | —– | 931.822,22 | 869.789,54 | 62.032,68 | ||||||||||||||||
İTFAİYE MÜDÜRLÜĞÜ | 1.203.287,45 | —– | 409.000,00 | —– | 794.287,45 | 735.367,37 | 58.920,08 | ||||||||||||||||
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ | 456.988,40 | 73.000,00 | 7.000,00 | —– | 522.
988,40 |
416.259,17 | 106.729,23 | ||||||||||||||||
TEMİZLİKVE ÇEVRE KORUMA MÜDÜRLÜĞÜ |
2.034.162,43 |
1.090.000,00 |
—– |
—– |
3.124.162,43 |
3.119.874,39 |
4.288,04 |
||||||||||||||||
SOSYAL YARDIM MÜDÜRLÜĞÜ |
79.036,38 |
1.500,00 |
1.000,00 |
—– |
79.536,38 |
18.793,01 |
60.743,37 |
||||||||||||||||
İMAR MÜDÜRLÜĞÜ | 543.083,22 | 68.000,00 | 171.000,00 | —– | 440.083,22 | 401.524,47 | 38.558,75 | ||||||||||||||||
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
2.926.582,45 |
1.990.060,00 |
1.333.000,00 |
—– |
3.583.642,45 |
3.459.333,85 |
124.308,60 |
||||||||||||||||
ŞEHİR İÇİ ULAŞIM MÜDÜRLÜĞÜ |
—— |
—— |
—— |
—— |
—— |
——- |
—— |
||||||||||||||||
SU VE KANALİZASYON MÜDÜRLÜĞÜ |
1.153.950,41 |
94.000,00 |
472.000,00 |
—– |
775.950,41 |
613.798,25 |
162.152,16 |
||||||||||||||||
PARK VE BAHÇE MÜDÜRLÜĞÜ |
264.165,16 |
53.000,00 |
78.000,00 |
—– |
239.165,16 |
207.809,10 |
31.356,06 |
||||||||||||||||
MEZBAHA MÜDÜRLÜĞÜ |
399.584,81 |
69.000,00 |
90.000,00 |
—– |
378.584,81 |
258.226,16 |
120.358,65 |
||||||||||||||||
MEZARLIKLAR VE DEFİN İŞLERİ |
93.032,15 |
10.000,00 |
10.000,00 |
—– |
93.032,15 |
46.327,01 |
46.705,14 |
||||||||||||||||
JEOTERMEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ |
1.937.980,84 |
373.000,00 |
1.081.560,00 |
—– |
1.229.420,84 |
1.076.689,60 |
152.731,24 |
||||||||||||||||
GENEL TOPLAM |
15.289.999,84 |
5.515.785,00 |
5.515.785,00 |
—– |
15.289.999,84 |
13.897.805,96 |
1.392.193,88 |
||||||||||||||||
2019 MİZAN | |||||||||||||||||||||||
01.01.2019-31.12.2019 Tarihleri arası | |||||||||||||||||||||||
Kurum Adı:REŞADİYE BELEDİYESİ | YILI:2019 | ||||||||||||||||||||||
AYI: | |||||||||||||||||||||||
Hesap Kodu | Hesap Adı | Borç Tutarı | Alacak Tutarı | Borç Kalanı | Alacak Kalanı | ||||||||||||||||||
TL
|
TL
|
TL
|
TL
|
||||||||||||||||||||
102 | BANKA HESABI | 11.878.941,87 | 11.878.941,87 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
103 | VERİLEN ÇEKLER VE GÖNDERME EMİRLERİ HESABI |
20.448.149,58 |
20.448.149,58 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
120 | GELİRLERDEN ALACAKLAR HESABI |
942.204,07 |
942.204,07 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
121 | GELİRLERDEN TAKİPLİ ALACAKLAR HESABI |
982.419,60 |
982.419,60 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
122 | GELİRLERDEN TECİLLİ VE TEHİRLİ ALACAKLAR |
29.826,34 |
29.826,34 |
||||||||||||||||||||
126 | VERİLEN DEPOZİTO VE TEMİNATLAR HESABI |
2.625,00 |
2.625,00 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
140 | KİŞİLERDEN ALACAKLAR HESABI |
3.000,00 |
3.000,00 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
150 | İLK MADDE VE MALZEME HESABI |
917.443,36 |
917.443,36 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
160 | İŞ AVANS VE KREDİLER HESABI |
4.000,00 |
4.000,00 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
161 | PERSONEL AVANSLARI HESABI |
30.778,88 |
30.778,88 |
||||||||||||||||||||
162 | BÜTÇE DIŞI AVANS VE KREDİLER HESABI |
29.078,92 |
29.078,92 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
190 | DEVREDEN KATMA DEĞER HESABI |
51.985.259,07 |
51.985.259,07 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
191 | İNDİRİLECEK KATMA DEĞER HESABI |
275.821,05 |
275.821,05 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
222 | GELİRLERDEN TECİLLİ VE TEHİRLİ ALACAK |
759,22 |
759,22 |
||||||||||||||||||||
241 | MAL VE HİZMET ÜRETEN KURULUŞLARA YARDIM HESABI |
365,10 |
365,10 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
250 | ARAZİ VE ARSALAR HESABI | 5.468.197,34 | 5.468.197,34 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
251 | YER ALTI VE YERÜSTÜ DÜZENLERİ HESABI |
4.150.000,00 |
4.150.000,00 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
252 | BİNALAR HESABI |
5.538.238,84 |
5.538.238,84 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
253 | TESİS, MAKİNE VE CİHAZLAR HESABI |
648.985,17 |
648.985,17 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
254 | TAŞITLAR HESABI | 936.797,31 | 936.797,31 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
255 | DEMİRBAŞLAR HESABI |
1.323.104,00 |
1.323.104,00 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
257 | BİRİKMİŞ AMORTİSMANLAR HESABI (-) |
4.312.176,52 |
4.312.176,52 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
258 | YAPILMAKTA OLAN YATIRIMLAR HESABI
|
158.601,33 |
158.601,33 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
260 | HAKLAR HESABI | 2.288,14 | 2.288,14 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
268 | BİRİKMİŞ AMORTİSMANLAR HESABI (-) |
2.288,14 |
2.288,14 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
300 | BANKA KREDİLERİ HESABI | 5.274,38 | 5.274,38 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
320 | BÜTÇEEMANETLERİ HESABI | 14.639.240,03 | 14.639.240,03 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
330 | ALINAN DEPOZİTO VE TEMİNATLAR HESABI |
223.255,08 |
223.255,08 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
333 | EMANETLER HESABI | 494.581,77 | 494.581,77 | ||||||||||||||||||||
360 | ÖDENECEK VERGİ VE FONLAR HESABI |
940.033,30 |
940.033,30 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
361 | ÖDENECEK SOSYAL GÜVENLİK KESİNTİLER | 5.545.237,84 | 5.545.237,84 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
362 | FONLAR VE DİĞER KAMU İDARELERİ | 659.419,76 | 659.419,76 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
368 | VADESİ GEÇMİŞ, ERTELENMİŞ VEYA TAKSİT. HESABI |
1.213.829,09 |
1.213.829,09 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
372 | KIDEM TAZMİNATI KARŞILIĞI HESABI | 287.180,00 | 287.180,00 | ||||||||||||||||||||
391 | HESAPLANAN KATMA DEĞER VERGİSİ HESABI | 86.830,77
|
86.830,77
|
0 | 0 | ||||||||||||||||||
400 | BANKA KREDİLERİ HESABI | 4.600.318,76 | 4.600.318,76 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
472 | KIDEM TAZMİNATI KARŞILIĞI HESABI |
500.000,00 |
500.000,00 |
||||||||||||||||||||
500 | NET DEĞER HESABI | 24.047.420,49 | 24.047.420,49 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
570 | GEÇMİŞ YILLAR OLUMLU FAALİYET SONUÇ. HESABI |
1.764.873,66 |
1.764.873,66 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
580 | GEÇMİŞ YILLAR OLUMSUZ FAALİYET SONUCU HESABI
|
12.890.131,21 |
12.890.131,21 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
591 | DÖNEM OLUMSUZ FAALİYET SONUCU HESABI |
4.768.667,84 |
4.768.667,84 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
600 | GELİRLER HESABI | 12.474.034,85 | 12.474.034,85 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
630 | GİDERLER HESABI | 14.761.363,41 | 14.761.363,41 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
690 | FAALİYET SONUÇLARI HESABI |
14.761.363,41 |
14.761.363,41 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
800 | BÜTÇE GELİRLERİ HESABI |
13.139.884,27 |
13.139.884,27 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
805 | GELİR YANSITMA HESABI |
12.636.532,97 |
12.636.532,97 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
810 | BÜTÇE GELİRLERİNDEN RET VE İADELER HESABI |
2.831,34 |
2.831,34 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||
830 | BÜTÇE GİDERLERİ HESABI | 13.945.013,55 | 13.945.013,55 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
835 | GİDER YANSITMA HESABI | 13.945.013,55 | 13.945.013,55 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
895 | BÜTÇE UYGULAMA SONUÇLARI HESABI |
26.581.546,52 |
26.581.546,52 |
||||||||||||||||||||
900 | GÖNDERİLECEK BÜTÇE ÖDENEKLERİ HESABI |
20.805.784,84 |
20.805.784,84 |
||||||||||||||||||||
901 | BÜTÇE ÖDENEKLERİ HESABI | 27.713.763,72 | 27.713.763,72 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||
905 | ÖDENEKLİ GİDERLER HESABI |
13.897.805,96 |
13.897.805,96 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
910 | TEMİNAT MEKTUPLARI HESABI |
236.222,00 |
236.222,00 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
911 | TEMİNAT MEKTUPLARI EMANETLERİ HESABI |
236.222,00 |
236.222,00 |
0 | 0 | ||||||||||||||||||
TOPLAM | 367.875.025,22 | 367.875.025,22 | 0 | 0 | |||||||||||||||||||
EKONOMİK SINIFLANDIRMAYA GÖRE
HARCAMA İCMALİ (İKİNCİ DÜZEY)
Düzeyi | Kodu | Açıklama | Tarih aralığı | |
Kurumsal Kod | I | 46 | Belediye ve Bağlı İdareler | |
II | 45 | Tokat İli | ||
III | 14 | Reşadiye | ||
IV | Tüm Birimlerin Toplamı | |||
Kodu | Açıklama | 2019 Yılı
Harcama Toplamı |
||
01 | PERSONEL GİDERLERİ | 6.191.201,23 | ||
1 | MEMURLAR | 1.722.956,41 | ||
2 | SÖZLEŞMELİ PERSONEL | 331.877,23 | ||
3 | İŞÇİLER | 3.895.227,54 | ||
4 | GEÇİCİ PERSONEL | 17.222,80 | ||
5 | DİĞER PERSONEL | 223.917,25 | ||
02 | SOSYAL GÜVENLİK KURUMLARINA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ |
1.257.105,51 |
||
1 | MEMURLAR | 301.862,70 | ||
2 | SÖZLEŞMELİ PERSONEL | 43.939,56 | ||
3 | İŞÇİLER | 911.303,25 | ||
4 | GEÇİCİ PERSONEL | —— | ||
03 | MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ | 5.372.339,89 | ||
1 | ÜRETİME YÖNELİKMAL VE MALZEME
ALIMLARI |
361,56 |
||
2 | TÜKETİME YÖNELİK MAL VE MALZEME ALIMLARI | 2.396.030,27 | ||
3 | YOLLUKLAR | 29.949,93 | ||
4 | GÖREV GİDERLERİ | 166.178,95 | ||
5 | HİZMET ALIMLARI | 1.933.905,46 | ||
6 | TEMSİL VE TANITMA GİDERLERİ | 138.634,20 | ||
7 | MENKUL MAL,GAYRİMADDİ HAK ALIM, BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ |
595.742,72 |
||
8 | GAYRİMENKUL MAL BAKIM VE ONARIM GİDERLERİ | 111.536,80 | ||
9 | TEDAVİ VE CENAZE GİDERLERİ | —— | ||
04 | FAİZ GİDERLERİ | 703.312,69 | ||
2 | DİĞER İÇ BORÇ FAİZ GİDERLERİ | 660.093,00 | ||
05 | CARİ TRANSFERLER | 43.219,69 | ||
1 | GÖREV ZARARLARI | —— | ||
2 | HAZİNE YARDIMLARI | —— | ||
3 | KAR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLARA YAPILAN TRANSFERLER |
43.219,69 |
||
4 | HANE HALKINA YAPILAN TRANSFERLER | —— | ||
7 | DİĞER İDARELERE TRANSFERLER | —— | ||
8 | GELİRLERDEN AYRILAN PAYLAR | —— | ||
06 | SERMAYE GİDERLERİ | 362.046,64 | ||
1 | MAMUL MAL ALIMLARI | 362.046,64 | ||
2 | MENKUL SERMAYE ÜRETİM GİDERLERİ | —— | ||
3 | GAYRİ MADDİ HAK ALIMLARI | —— | ||
4 | GAYRİMENKUL ALIMLARI VE KAMULAŞTIRMA | —— | ||
5 | GAYRİMENKUL SERMAYE ÜRETİM GİDERLERİ | —— | ||
6 | MENKUL MALLARIN BÜYÜK ONARIM GİDERLERİ | 11.800,00 | ||
7 | GAYRİMENKUL BÜYÜK ONARIM GİDERLERİ | —— | ||
9 | DİĞER SERMAYE GİDERLERİ | —— | ||
07 | SERMAYE TRANSFERLERİ | —— | ||
1 | YURTİÇİ SERMAYE TRANSFERLERİ | —— | ||
09 | YEDEK ÖDENEKLER | —— | ||
1 | PERSONEL GİDERLERİNİ KARŞILAMA ÖDENEĞİ | —— | ||
6 | YEDEK ÖDENEK | —— | ||
TOPLAM | 13.897.805,96 |
01 | VERGİ GELİRLERİ | 710.623,95.- |
03 | TEŞEBBÜS VE MÜLKİYET GELİRLERİ | 4.007.641,87.- |
04 | ALINAN BAĞIŞ VE YAR. İLE ÖZEL GEL | 1.878.963,99.- |
05 | DİĞER GELİRLER | 5.731.366,48.- |
06 | SERMAYE GELİRLERİ | 305.105,34.- |
TOPLAM | 12.633.701,63.- |
Belediyemizin 2019 yılı sonu itibari ile borçları;
S.S.K.+Emekli San. | 11.786.521,99.- |
Maliye | 963.970,78.- |
ÇEDAŞ | 194.118,96.- |
Oka (Orta Ka.Ka.Aj.) | 88.109,91.- |
Sağlık Kurumları | 30.880,14.- |
a) Uzlaşma Kapsamında Alınan Krediler | ——–.- |
b)Tem.6.Grupta Yapılandırılan Kre. | 401.566,61.- |
c)Tem. Kanalizasyon Projesi | 14.981.384,97.- |
d)Tem. İçmesuyu Projesi | 4.988.877,67.- |
Belediye Birlikleri | 462.834,51.- |
TOPLAM | 33.898.265,54.- |
2018 yılından devreden tutar | ——- |
2019 yılı Gelirleri | 12.633.701,63.- |
2019 yılı Giderleri | 13.897.805,96.- |
3-MALİ DENETİM SONUÇLARI:
Reşadiye Belediyesinin gelir-gider hesap cetvelleri, Belediyemiz meclis üyelerinden oluşan Denetim Komisyonu tarafından incelenmiş olup, Meclisin bilgisine sunulacaktır.
B-PERFORMANS BİLGİLERİ.
1-FAALİYET VE PROJE BİLGİLERİ.
31 MART 2019 TARİHİNDE YAPILAN YEREL SEÇİMLERDEN SONRA REŞADİYE BELEDİYE BAŞKANI OLARAK MAZBATAMIZI ALDIKTAN SONRA GÖREVİMİZE BAŞLADIK.
23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMALARI.
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI.
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMALARI…
15 TEMMUZ MİLLİ BİRLİK VE BERABERLİK GÜNÜ
10 KASIM ATATÜRK ANMA PROGRAMI
KUTÜL AMARE ZAFERİ PROGRAMI.
GELECEĞİMİZİN TEMİNATI GENÇLERİMİZE DESTEK OLMAYI GÖREV EDİNDİK.
REŞADİYE ATATÜRK ORTAOKULU’NUN DÜZENLEMİŞ OLDUĞU TÜBİTAK SERGİSİ.
“CENNET ANNELERİN AYAKLARI ALTINDADIR..”
ANNELER GÜNÜ PROĞRAMI
“ENGEL YÜREKLERDE OLMASIN…”
ENGELLİLER HAFTASINDA İLÇEMİZDEKİ ENGELLİLERLE GÖNÜL BİRLİĞİ YAPTIK…
İLÇEMİZ MAHELLELERİNDEKİ SORUNLARA ÇÖZÜM BULMAK İÇİN MAHALLE MUHTARLARIMIZLA TOPLANTI YAPILDI.
VATANDAŞIN İYİ GÜNÜNDE KÖTÜ GÜNÜNDE YANINDA OLMAYI GÖREV EDİNDİK.
HASTANEDE YATAN VATANDAŞLARIMIZI ZİYARETLERİMİZ
ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERLE İFTAR YEMEĞİ
İLÇEMİZDE BULUNAN OKULLARIMIZI ZİYARET
MEVLİD-İ NEBİ HAFTASI
VATANDAŞLARIMIZLA BAYRAMLAŞMA.
“KIYAMETİN KOPACAĞINI BİLSENİZ DAHİ ELİNİZDEKİ FİDANI DİKİNİZ” (Hadisi Şerif)
TEMİZ ÇEVRE TEMİZ İNSAN SAĞLIKLI GELECEK İÇİN…
ÇEVRE TEMİZLİĞİNE FARKINDALIK OLUŞTURMAK AMACI İLE İLÇE GENÇLİK MERKEZİ İLE ÇEVRE TEMİZLİĞİ ETKİNLİĞİMİZ.
AMATÖR SPOR HAFTASI ETKİNLİĞİ.
REŞADİYEMİZDE DÜZENLENEN KONFERANSLAR.
BARIŞ HAREKATINA BELEDİYEMİZCE DESTEK VERİLMİŞTİR.
UÇURTMA ŞENLİĞİ…
KİTAP TOKAT PROJESİ KAPSAMINDA ÖDÜLLER DAĞITILDI.
TOKAT VALİLİĞİNİN KOORDİNASYONLUĞUNU YAPTIĞI 26 HAZİRAN ATATÜRK KÜLTÜR SARAYINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN “SIFIR ATIK PROJESİ” FARKINDALIK EFKİNLİĞİ.
ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMALARI.
TOKAT TANITIM GÜNLERİNDE REŞADİYE BELEDİYESİ STANDI AÇTIK.
7 BÖLGE 7 RENK KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ
BELEDİYE TOPLANTI SALONUNU YENİLEDİK.
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMETLERİ
İller Bankasından almış olduğumuz 500.000.00.Tl Hibe ile Parke İhalesi yapıldı.
Bu ihale kapsamında; İlçemiz muhtelif cadde ve sokaklarına 14.000 m2kilitli parke taşı döşenmiştir.
İlçemiz Muhtelif cadde ve sokakları için ihale bedeli 442.000.00.Tl lik kilitli parke taşı ve bordür malzeme alımı ve işçilik ihalesi yapılmıştır. 13.000 m2 kilitli parke taşı döşemesi , 2.000 mt bordür taşı döşemesi yapılmıştır.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığından almış olduğumuz 250.000.00.Tl hibe ile parke ve bordür taşı ihalesi yapıldı.
6.000m2 parke taşı ve 2.000 mt bordür taşı alım ve işçiliği yaptırıldı.
2019 yılı içersinde ilçemiz muhtelif cadde ve sokaklarına toplam 33.000 m2 parke, 4.000 mt bordür döşenmiştir.
MUHTELİF MAHALLE SOKAK VE CADDELERİN ASFALT (BSK) 6.261 METRE
İlçemiz cadde ve sokaklarında yapılan asfalt çalışmaları 2018 yılı Aralık ayında başlamış olup 2019 yılı içersinde de devam etmiştir.
Bu ihale kapsamında 6.261 metre asfalt yapılmıştır.
İhale bedeli 2.348.805,20.Tl
1460 TON ASFALT ALIM İHALESİ
İlçemiz Akçakolay Mahallesi ana yoluna 3.900 m2 asfalt yapılmıştır. İhale bedeli 299.008.00.Tl dir.
Termal Sokağa 480 m2 asfalt çalışması
Elçibey Sokak ve Şehit CengizOtyakmaz Caddelerine 1.680 m2 asfalt çalışması yapılmıştır.
MUHTELİF CADDE VE SOKAKLARDA AYDINLATMA YAPIM İHALESİ
Bu kapsamda; 35 adet tek kollu dekoratif aydınlatma direği ve 25 adet çift kollu dekoratif aydınlatma direği alınmıştır.
İhale bedeli 380.000.00.Tl.
ELEKTRRONİK KARTLI SU SAYAÇ İHALESİ
Ön ödemeli Elektronik Kartlı Soğuk su sayacı DN20 ihalesi yapılarak 300 adet su sayacı alınmıştır.
İhale bedeli 101.700.00.Tl
İLÇEMİZ ALT YAPI KAPSAMINDA İÇME SUYU ABONE BAĞLANTISINDA ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE İŞÇİLİK HİZMET ALIM İHALESİ YAPILMIŞTIR.1-600 adet ana borudan kelepçe atılarak yeni su abonesinin binaya bağlantısının yapılması (kelepçeleri ihaleyi alan firma tarafından)
2-700 adet ana borudan kelepçelerle bağlantısı yapılmış olan abonelerin binaya bağlantısının yapılması (kelepçeler belediyeden)
Toplam 1300 adet abone bağlantısı yapılmıştır.
İhale bedeli 255.000.00.Tl
İLÇEMİZ MUHTELİF MAHALLELERİNDE SOKAK VE CADDE KALDIRIM ÇALIŞMALARI VE TADİLATLARI
İLÇEMİZ TERMİNAL YANINA 80 TON KAPASİTELİ SU DEPOSU YAPILDI
ASFALT VE PARKE ÇALIŞMALARINDAN SONRA KANALİZASYON VE YAĞMUR SUYU BACALARI İLE YAĞMURSUYU IZGARALARI YOL SEVİYESİ İLE AYNI KOTA GETİRİLDİ.
İLÇEMİZ TERMİNAL YANINA WC, MESCİT, ABDESTHANE VE EMZİRME ODASI YAPILDI.
İLÇEMİZDEKİ YARİÇİ DERE YATAĞININ TEMİZLİĞİ YAPILDI.
İLÇEMİZE TEMİZ VE KALİTELİ SU İÇİRMEK AMACI İLE İLÇEMİZ SU DEPOLARINA BAKIM ONARIM VE TEMİZLİK İŞLEMLERİ YAPILDI…
İLÇEMİZ ALPARSLAN TÜRKEŞ PARKINA BÜFE VE TABELA YAPILMIŞTIR.
Bedeli: 50.000 TL
KÖPRÜ GENİŞLETME ÇALIŞMASI
İlçemiz Özel İdare Müdürlüğünün arkasında bulunan köprü yolu 2,5 metre genişletildi.
YİBO OKUL BAHÇESİ PERDE DUVAR ÇALIŞMASI
KANALİZASYON, YAĞMURSUYU VE IÇMESUYU INŞAATI
İlçemizde 2017 yılında başlamış olan Kanalizasyon, yağmursuyu ve içmesuyu inşaatının 2019 yılı Eylül ayında Geçici Kabulü yapılmıştır.
İhale Bedeli: 11.272.088,00 TL
Yazı İşleri Müdürlüğü
Gelen Evrak Sayısı : 1724
Giden Evrak Sayısı : 1510
Dilekçe Sayısı : 1134
Cevap Verilen Dilekçe Sayısı : 46 adet
İçişleri Bakanlığınca belediyelerin iş ve işlemlerini kolaylaştıracak merkezle ve Belediyelerin birbirleri ile modüller üzerinden yazışabilmesi amacı ile hizmete giren e-Belediye sistemine Belediyemizce 27.12.2019 tarihinde dahil olunmuştur.
Meclis :
5393 Sayılı Belediye Kanunu gereğince her ayın ilk Perşembe günü toplanmakta olan Belediyemiz Meclisi 2019 yılı içersinde 17 birleşimde 125 adet karar almıştır.
2 Olağanüstü toplantı yapılmıştır.
Encümen :
5393 Sayılı Yasa’nın 33. Maddesi gereğince Belediye Encümenimiz Yazı İşleri Müdürü, Mali Hizmetler Müdürü ve seçilmiş 2 Meclis Üyesi ile her hafta Çarşamba ve Cuma günleri 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun 34. Maddesi’nde ve diğer kanunlarla Belediye Encümeni’ne verilen konularda karar almak üzere toplanmaktadır.
2019 Yılı içerisinde 94 adet encümen kararı almıştır
Evlendirme Memurluğu :
2019 Yılı içerisinde 77 adet müracaat yapılmış, 75 adet nikah akdi , 2 adet evlenme izin belgesi düzenlenmiştir.
Nikah salonu olarak Toplantı salonu kullanılıyor iken Belediyemizde ayrı bir oda nikah salonu olarak düzenlenerek evlenecek gençlerin bu özel ve güzel günü hizmetine sunulmuştur.
Belediye Başkanı Mustafa YILMAZ tarafından 2019 yılında15 çiftimizin bu mutlu günlerinde nikah akitlerini gerçekleştirmiştir.
İlan Bürosu :
Kurum ve Kuruluşlardan 126 adet
Vatandaşlardan 37 adet
Tutanak Tutularak Cevap Verilen İlan 106
İLÇEMİZ HALKININ TALEP, ÖNERİ VE SORUNLARINA ÇÖZÜM BULMAK İÇİN BELEDİYEMİZDE KURULAN BEYAZ MASA BİRİMİ.
Beyaz Masa :
Belediyemiz Beyaz Masa birimimize yazılı olarak 51 adet başvuru yapılmış ilgili birimlere yönlendirilerek vatandaşların sorunları giderilmeye çalışılmıştır.
Sosyal Destek Hattına 195 başvuru
ALO 153 Hattına 77 adet başvuru yapılmıştır.
Mali Hizmetler Müdürlüğü;
Belediyemize ait işyerleri 2019 yılında Kaplıca Lokanta, Atatürk Aile Çay Bahçesi,2. İşhanı 25 Nolu işyeri, Belediyemiz otogar, otogar WC,15 temmuz Şehitler Parkı, Halı Saha, Alparslan Türkeş Parkı Kira ihalesi,1 Adet de Arsa Satışı ihale edilip işyerlerinin kira tahsilatları takip edilmektedir.
Emlak Servisi :
2019 yılından tahakkuk eden Emlak ve ÇTV vergileri 563.281,41 TL’olup, 2019 yılında bunun 295.228,73 TL’si tahsil edilmiştir.
Su Tahsilat Servisi :
2019 yılında 61 adet Su abonesi verilmiştir. 2019 yılında su tahakkuku 797.514,74 TL olup, tahsil edilen 480.122,75 TL dir. Tahakkun % 60 ı Çeşitli gelirler tahsilatı 744.436,47 TL dir. 2019 yılında Toplam 358.000,00 m3 ilçemiz hane halkına Resmi Kurum ve kuruluşlarına, işyerlerine su verilmiştir. 2019 yılında ilçemizdeki Aceze, Gazi ve Şehit Ailelerine, malulen emeklilere yapılan indirim uygulaması dolayısıyla 21.000 m3 muaf tutulmuştur.
Reşadiye Belediyesi’nin 2019 yılı toplam Bütçe : 15.289.999.84 TL
Reşadiye Belediyesinin 2019 yılı toplam Geliri : 12.633.701.63 TL
Reşadiye Belediyesinin 2019 yılı toplam Gideri : 13.897.805,6TL
Belediyemiz 01.04.2019 Tarihinden Sonra SSK, 831.110,63 TL
İller Bankası Kredilerine 1.125.586,64 TL Ödeme Yapmış Olup,
01.04.2019 Sonrası Emekli Sandığına 358.420,98 Tl —SSK– 1.032.024,08 Tl Borç Kaydı Oluşturmuştur.
İller Bankası
Kanalizasyon Kredisine : 8.694.722,19 TL Toplam 3.823.121,99 Faiz
İçme Suyu Kredisine : 4.728.184,80 TL Toplam 2.079.011,56 Faiz
Diğer Altyapı Kredisine : 5.321.498,22 TL Toplam 1.639.655,10 Faiz kaydı oluşmuştıur.
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü;
Belediyemiz Norm Kadro Standart Cetvelinde (D-7) Grubunda Yer almakta olup 93 Memur 47 İşçi Kadrosu Bulunmaktadır.
Ocak 2019 tarihi itibari ile 28 Memur, 47 İşçi, 26 Şirket Elemanı ve 6 Sözleşmeli olmak üzere toplam 107 Personel istihdam edilmiştir.
1-01.01.2019 Tarihinde istihdam edilen 6 adet sözleşmeli personelin girişleri ve sözleşmeleri yapılmıştır.
2-Belediyemizde Tekniker olarak görev yapan Esra KAPLAN 18.01.2019 Tarihinde Kurumumuzdan ilişiği kesilerek Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü Bünyesine naklen atanmıştır.
3-Belediyemiz Daimi İşçi Kadrosunda Çalışan Arif ŞEKER 17.03.2019 tarihinde vefat etmiş ve Emeklilik işlemleri gerçekleşmiştir.
4-Veteriner kadrosunda çalışan Osman YILDIZ 16.04.2019 tarihinde kendi isteği ile emekliye sevk edilmiş ve gerekli evraklar düzenlenmiştir.
5- 31.03.2019 tarihinde Mahalli idareler Seçimlerinde Belediye Başkanı Olarak seçilen Başkan Mustafa YILMAZ ’ın 31.03.2019 tarihinde işe girişi yapılmış ve 15.05.2019 tarihinde kendi isteği ile emekliye sevk edilmiş, emekliliği ile ilgili gerekli evraklar tanzim edilerek emeklilik işlemleri gerçekleşmiştir.
6-17.04.2019 tarihinde Birim Amirleri düzeyinde; İmar ve Şehircilik Müdürü Murat SARICA Park ve Bahçeler Müd. V. Olarak, Fen İşleri Müdürü İsa AVŞAR Tesisler Müdür Vekili olarak,Mühendis Mehmet ŞAHİN İmar ve Şehircilik Müd.V. olarak, İtfaiye Çavuşu Gültekin ERDEM İtfaiye Amir Vekili olarak, Ölçü Ayar Memuru İsmail ŞAM Zabıta Amir Vekili olarak görevlendirilmiştir.
Görülen lüzum üzerine diğer personeller arasında da gerekli yerlere çeşitli görevlendirmeler yapılmıştır.
7- 02.05.2019 tarihinde İş Sağlığı ve Güvenliği Kurum Sorumlusu olarak Mehmet ŞAHİN görevlendirilmiştir.
8-Belediyemizde Daimi İşçi olarak çalışan Erdal ÇITAK 21.05.2019 tarihinde Zabıta Amir Vekili olarak görevlendirilmiş ve halen görevini yürütmektedir.
9-Belediyemizde Daimi İşçi kadrosunda çalışan Arslan AKKAYA kendi isteği ile Emekliye sevk edilmiş ve gerekli evrakları düzenlenmiştir.
10-01.08.2019 tarih ve 76 sayılı Belediye Meclis Kararıyla Park ve Bahçeler Müdürlüğü iptal edilmiş ve yerine Temizlik İşleri Müdürlüğü ihdas edilmiştir.
11 Hasan Fehmi YILDIZ 10.08.2019 tarihinde Sözleşmeli Veteriner olarak göreve başlamıştır.
12-Belediyemiz Şirket Personeli olarak görev yapan Ali KOCA İşe gelmediğinden dolayı, disiplin kurulunca 15.08.2019 tarihinde İş akdi fes edilmiştir.
13-03.09.2019 tarihinde Fen İşleri Müdürü İsa AVŞAR Bilgi İşlem Müdürlüğüne vekaleten görevlendirilmiştir.
14-03.09.2019 Tarihinde İmar ve Şehircilik bünyesinde Teknisyen olarak çalışan Hasan NALBANT Fen İşleri Müdürlüğüne vekaleten görevlendirilmiştir.
15-Belediyemizde Daimi İşçi olarak görev yapan Şükrü DURSUN 20.09.2019 Tarihinde Temizlik İşleri Sorumlusu olarak görevlendirilmiştir.
16-Belediyemizde Eğitmen olarak görev yapan Ömer ERTÜRK, Görevde Yükselme Sınavında başarılı olmuş ve Tesisler Müdürlüğüne asaleten atanması yapılmıştır. Ayrıca Meclisin bilgisine sunulmuştur.
17-Belediyemiz İmar ve Şehircilik Müdürü Murat SARICA,18.11.2019 tarihinde Fen İşleri Müdürlüğüne asaleten ataması yapılmıştır.
18-Belediyemiz Fen İşleri Müdürü İsa AVŞAR 18.11.2019 Tarihinde Bilgi İşlem Müdürlüğüne asaleten atanmıştır.
19-Belediyemizde çalışanı bütün personellerin izin durumları, terfileri ve diğer özlük hakları her ay düzenli olarak takip edilmiştir.
20-Sonuç olarak; 30.12.2019 tarihi itibari ile; 26 Memur, 45 Daimi İşçi, 25 Şirket Elemanı ve 7 sözleşmeli olmak üzere toplamda 103 Personel ile Belediyemiz hizmetleri yürütülmektedir.
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü;
f)GES ile ilgili proje çalışmaları devam etmektedir.
Bilgi İşlem Müdürlüğü;
1-Tüm Alt Yapı (Kablo Çekimi, Bakım, Onarım ve Arıza Giderme) ile ilgili Bilgisayar, Ekran, Telefon, Yazıcı ve Tarayıcılardan kaynaklanan sorunlar anında müdahale edilerek giderilmiştir.
2-Yenilenen bilişim teknolojilerini yakından takip eden Belediyemiz Bilgi İşlem Müdürlüğü, Elektronik Belge Yönetim Sistemi geliştirilerek ıslak imza gerektiren tüm yazışmaların e-imza ile imzalanabileceği şekilde çalışmalar yapıldı. Bu sayede kurum çalışanlarında çevre bilincinin en üst seviyeye çıkarılması ve yazışma süreçlerinin en iyi, en hızlı şekilde işletilmesi hedeflenmiş ve gerçekleştirilmiştir. Kurum dışı evraklar da elektronik imza ile imzalanmış ve zamandan tasarruf sağlanmıştır. EBYS programı kurumlar arası elektronik imzalı belgelerin alınıp gönderilmesine elverişli hale getirilmiştir.
3-Belediye web sitemiz 2019 yılı Nisan ayında yenilenerek hizmete sunulmuştur.
4-Belediye web sitesine düzenli olarak faaliyetlerle ilgili ve ilçemizde gelişmelerle ilgili haber fotoğrafları atarak, sitenin güncel kalmasını sağlanmıştır.
5- Belediye hizmet binasında4 adet, şehir merkezinde 1 adet mobese , su deposu 4 adet, Reşadiye Otogar 4 adet, itfaiye 5 adet, ve 15 Temmuz Şehitler Parkındaki 8 Adet kameranın etkin ve verimli çalışmaları takip edilerek, günlük olayların kayıt altına alınması sağlanmış, bakım ve onarımları yapılmıştır.
6-İçişleri Bakanlığı’nın düzenlemiş olduğu EBYS ve medya okur yazarlığı eğitim seminerlerine katılım sağlanmıştır.
7-Meclis Toplantıları takip edilerek ilgili toplantılarda alınan kararların kayıtları oluşturularak arşivlenmiştir.
8-Nüfus ve numarataj çalışmaları yapılarak, vatandaşlarımızın numarataj talepleri sistem üzerinden gerçekleştirilmiştir.
9-İlçemizdeki cenaze ilanları takip edilerek, belediyemiz sitesinde güncel olarak paylaşılmıştır.
10-Dini bayramlar, önemli günler ve toplantılarla ilgili Belediyemizce vatandaşlarımıza SMS sisteminden mesajlar gönderilmiştir.
Temizlik Müdürlüğü;
1-Trayler ile Erbaa katı atık toplama merkezine ilçemiz çöpleri haftanın belirli günlerinde gönderilmektedir.
2-Mahallelerden her gün düzenli olarak çöp toplanmaktadır.
3-Nöbet sistemi ile çarşı merkezini sabah ve akşam düzenli olarak temizlenmektedir.
İtfaiye Amirliği;
a-İtfaiye Raporları
b-Yapılan Hizmetler
c-Ücretli Yapılan Hizmetler
d-Müdahaleler
Veterinerlik;
2019 yılında Büyük baş hayvan, Küçük baş hayvan nakli yapılmış olup, karşılığında 11.335,00 TL gelir elde edilmiştir. Halk sağlığı alanında yaz boyu haşere mücadelesi yapılmış 200 litre haşere ilacı harcanmıştır. 20 tane sokak hayvanına kuduz aşısı,20 tane sokak hayvanına dış parazit iğnesi yine çeşitli hastalıklarından dolayı 15 tane sokak hayvanına tedavi uygulanmıştır .Şehrimizin 5 ayrı bölgesine sokak hayvanları için beslenme odağı konmuştur.
İlçemiz Halkının daha temiz ve hijyenik şartlarda kesilmiş et tüketmeleri amacı ile RESÜT bünyesinde bulunan mezbaha belediyemizce kiralanmıştır.
Zabıta Amirliği;
Tesisler Müdürlüğü;
19 Odalı Kaplıca Otelimiz, 15 Adet Lüks Apart Evlerimiz, 10 adet Sıra Banyo ile hizmet veren Kaplıca Tesislerimizde 3.527 müşteri konaklamış, 2.436 kişi banyo hizmetinden yararlanmıştır.
Tesisimiz 2019 yılında Otel, pansiyon, Apart evlerin ve masaj aletinin belediyemize geliri
Otel ve pansiyon geliri: 366.430,00 TL
Banyo gelirlerimiz ise: 58.500,00 TL
Masaj aleti geliri: 145,00 TL
Toplam gelirimiz ise: 425.075,00TL olmuştur.
Mal ve hizmet alımı giderleri:542.989,59 TL
Personel giderleri:512.342,61 TL
IV-KURUMSAL KABİLİYET VE KAPASİTENİN DEĞERLENDİRİLMESİ:
A-Üstünlükler
1-Kaplıca tesislerimizin varlığı
2-Güçlü bir bilgisayar sistemi
3-Bilgisayar kullanma yeteneğine sahip yeniliklere açık ve özverili personelin olması
4-Belediyenin çalışmalarının halk tarafından desteklenmesi ve itibarının yüksek olması
5-Deneyimli müdürlerin olması
6-Belediyenin ilçedeki tüm kurumlarla işbirliği içinde çalışması
7-Yenilikçi, katılımcı, dinamik, emeğe saygılı demokratik yönetim anlayışı
8-İlçenin tüm altyapısının yenilenmiş olması
9-İlçenin içme suyu sisteminin yenilenmiş olması
10-İlçenin büyük bölümünde üst yapı çalışmalarının yapılmış olması
B-Zayıf Yönler
1-Yabancı dil bilen personelin olmaması
2-Deprem, sel vb. doğal afetlere hazır olmama
3-Personel harcamalarının bütçedeki oranının yüksek olması
4-Belediye gelirlerinin istenilen düzeyde olmamasına karşın belediyeden beklentilerin fazla olması
5-Vergi ve genel bütçe dışı gelirlerimizin az olması
6-Tahakkuk eden alacaklarımızın düzenli tahakkuk edilememesi
7-Personel maaşlarının düzenli ödenememesi
8-Yapılan alt yapı ve üst yapı çalışmaları nedeni ile borçlarının artması
9-İller Bankası paylarının yetersizliği
10- Yaz aylarında ve kış aylarında yaşanan nüfus dengesizliği
C-Değerlendirme
Reşadiye Belediyesi olarak; REŞADİYE’mizin yaşanabilir, tercih edilen bir ilçe olması için çalışmalarımız devam etmektedir.
Ancak, belediyemizin ilçemize yapmış olduğu büyük yatırımlar (alt yapı ve üst yapı) sonucu yaşamakta olduğu mali sorunlar nedeni ile planlanan birçok projelar yavaş ilerlemektedir.
Kurumumuz üstünlüklerinin kazandırdığı tüm yeteneklerle zayıf noktalarını kapatmaya çalışmakta ilçe halkına en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarına devam etmektedir.
V ÖNERİ VE TEDBİRLER
1-Hazine yardımlarının arttırılması,
2-Proje karşılığı yapılan Bakanlık yardım miktarlarının arttırılması,
3-Belediyemizin faydalanacağı gelir kaynaklarının çoğaltılması,
MUSTAFA YILMAZ
BELEDİYE BAŞKANI
ÜST YÖNETİCİNİN
İÇ KONTROL GÜVENCE BEYANI
Üst yönetici olarak yetkim dahilinde;
Bu raporda yer alan bilgilerin güvenilir, tam ve doğru olduğunu beyan ederim.
Bu raporda açıklanan faaliyetler için bütçe ile tahsis edilmiş kaynakların, planlanmış amaçlar doğrultusunda ve iyi mali yönetim ilkelerine uygun olarak kullanıldığını ve iç kontrol sisteminin işlemlerin yasallık ve düzenliliğine ilişkin yeterli güvenceyi sağladığını bildiririm.
Bu güvence, üst yönetici olarak sahip olduğum bilgi ve değerlendirmeler, iç kontroller, iç denetçi raporları ile Sayıştay raporları gibi bilgim dahilindeki hususlara dayanmaktadır.
Burada raporlanmayan, idarenin menfaatine zarar veren herhangi bir husus hakkında bilgim olmadığını beyan ederim.
28.03.2020
Mustafa YILMAZ
Belediye Başkanı
MALİ HİZMETLER BİRİM YÖNETİCİSİNİN BEYANI
Mali hizmetler birim yöneticisi olarak;
Bu idarede, faaliyetlerin mali yönetim ve kontrol mevzuatı ile diğer mevzuata uygun olarak yürütüldüğünü, kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılmasını temin etmek üzere iç kontrol süreçlerinin işletildiğini, izlendiğini ve gerekli tedbirlerin alınması için düşünce ve önerilerimin zamanında üst yöneticiye raporlandığını beyan ederim.
İdaremizin 2019 yılı Faaliyet Raporunun Mali bilgiler bölümünde yer alan bilgilerin güvenilir, tam ve doğru olduğunu teyit ederim.
28.03.2020
Hakan ÖZTÜRK
Mali Hizmetler Müdürü
Toplam 48 sayfadan oluşan Reşadiye Belediye Başkanlığı 2019 yılı Faaliyet Raporu
…../…./2020 tarih ve ….. sayılı Belediye Meclis kararı ile kabul edilmiştir.
Gültekin YİĞİT Turgut ŞAHİN Arif Ahmet ÇAKMAK
MECLİS BAŞKAN VEKİLİ MECLİS KATİP MECLİS KATİP
ALO 153
Talep, öneri ve sorunlarınız için hizmetinizdeyiz. Lütfen ALO 153 hattını arayarak bizimle iletişime geçin.